Lelaki Memanggil Isteri Gemuk Di Khalayak Ramai Menjadi Viral


Menerusi sumber Mynewshub kejadian yang  disaksikan oleh Sarie Tanjung di Pasaraya Billion, Port Dickson ini  membuatkan ramai Netizen khususnya para wanita meluahkan perasaan tidak berpuas hati dan marah terhadap suami berkenaan...

Bayangkan si isteri terkontang-kantang membeli barang keperluan sambil mendukung anak kecil, sang suami boleh pulak ambil endah tak endah...

Paling mengecewakan apabila mendengar sang suami mengutuk bentuk badan si isteri dan sanggup meluahkan kekesalan berkahwin dengan wanita yang selama ini sanggup berkorban nyawa demi melahirkan zuriat buatnya...

Haihh… Kesian si isteri, sudahlah penat menguruskan rumah dan anak, sang suami langsung tidak menghargai...

Apa pun, semoga kisah ini menjadi pengajaran buat pasangan suami isteri yang lain agar lebih menghargai pasangan anda....


Oi GEMOK..KO JANGAN PANGGIL AKU SAYANG..SAYANG KAT SINI YA..GELI AKU...KALAU AKU TAHU KO GEMOK MACAM INI, LEPAS KAHWIN DENGAN AKU..MEMANG AKU TAK KAHWIN DENGAN ENGKAU. MENYUSAHKAN AKU

Kadang-kadang keegoan lelaki menyebabkan suami selalu menganggap diri mereka sempurna, lebih-lebih lagi isteri tidak boleh bersuara langsung kerana kuasa ada ditangan suami, isteri mesti akur dengan semua arahan suami...

Secara senyap suami telah deritai dan mendera batin isterinya. Wanita lebih-lebih lagi seorang isteri adalah teman yang perlu di kasihi, disayangi dan selalu dibelai manja. Kejayaan suami ada kaitan rapat dengan pengorbanan isteri. Pengorbanan itulah perlu dihargai...

Bahagiaku bukan kerana memiliki segalanya,
Tapi kerana bersyukur dengan apa yang ada…
Bahagiaku bukan kerana emas permata,
Tapi kerana punya cinta dan kasih sayang yang Terjaga…
Bahagiaku bukan kerana aku sempurna,
Tapi kerana aku belajar menjadi yang Terbaik apa yang aku bisa…
Sungguh kita tak kan merasa bahagia hingga mampu menikmati, mensyukuri, menghargai dan menjaga segala karunia-NYA…
Ya Allah… atas rasa syukur ini karuniakanlah kami kebahagiaan untuk selamanya di dunia & akhirat...
Aamiin Ya Rabbal'Aalamiin.

1 Response to " Lelaki Memanggil Isteri Gemuk Di Khalayak Ramai Menjadi Viral "

  1. Hentikan Memanaskan Enjin Kenderaan Awal Pagi !
    Nak tahu kenapa?, tengok gambar ini.
    >> Klik untuk lihat gambar << GAMBAR

    ReplyDelete